Tag met mede-blogger Sanne van I’m so Random!

Hey!

Een tijdje geleden heb ik Sanne leren kennen. Sanne heeft  net als ik een blog. Allebei vinden we schrijven super leuk en zo is deze samenwerking ontstaan. Je mag de Tag natuurlijk overnemen als jij ook deze Tag wilt gaan doen met een van je medebloggers!

SanneImsorandom

Dit  is Sanne ze is 17 jaar oud. Ze blogt iets meer dan 2 jaar op I’m so random over beauty, fashion en lifestyle en nog veel meer.

De tag is bedoeld om andere bloggers te ontmoeten en te leren kennen. Sanne en ik hebben samen een aantal vragen bedacht zodat jullie als lezer ook andere bloggers leren kennen. 

De vragen:

1. stel je zelf kort voor

ik ben Sanne en ben net 17 jaar oud.

ik blog nu ongeveer iets mee dan 2 jaar.

ik schrijf elke dag met liefde,

2. wanneer en waarom ben je gaan bloggen ?

ik mijn eerste artikel geschreven op  29-12-12.

ik ben gaan bloggen omdat ik altijd al van schrijven houd,

vroeger schreef ik de grappigste en meest onrealistische verhalen. ik haalde inspiratie uit alles om mij heen.

eerst dacht ik voor de grap een blog te beginnen maar na maten ik wat geschreven had kreeg ik steeds meer kijkers en lezer’s dus ben ik door gegaan met bloggen. 

3. wat wil je later bereiken 

ik wil natuurlijk uitbreken met mijn blog zodat ik nog meer kijkers en lezer’s krijg.

natuurlijk studeer ik ook dus moet ik goed combineren en mijn studie gaat voor.

later of wanneer ik mijn studie afgerond heb wil ik graag verzorgende IG doen of onderwijsassistente

 4. hoe kom je aan je blognaam ?

ik heb eigenlijk niet officieel een blognaam bedacht.

ik schrijf elkedag random berichten, dus ik wist niet goed wat voor blog naam er bij mijn blog paste.

omdat ik zo veel random berichten plaats dus over beauty fashion en lifesyle en mijn persoonlijke dingen heb ik het genoemd als i’m so random met de betekenis als ik ben ze verschillend.

5. waar haal ik inspiratie vandaan 

de inspiratie haal ik uit alles wat er om mij heen gebeurd.

ook houd ik anderen blogs bij en doe ik altijd mee met de bekende tags

ook lees ik vaak mooie quote’s


 

En hier nog een aantal Random vragen!

 

1. Wat is je favoriete social media site?

ik denk facebook.

en alles wat met mijn blog te maken heeft.

2. Wat is je lievelingskleur

blauw en toupe kleuren vind ik erg mooi .

3. Wat is je all time favo liedje?

ik heb geen favoriete nummer wel aantal bands die covers zingen vind ik erg leuk

zoals Ali Brustofski en de band cimorelli.

4. Wat zou je ooit in je leven nog eens willen doen?

een wereld reisje maken met iedereen die ik lief heb.

5. Waar ga je deze zomer op vakantie?

dat is nog onbekend.

 

Wil je meer over Sanne weten volg haar via social media. 

Twitter: @sannee1997

Instagram: httpsannee97

YouTube: heb ik net afgesloten sorry guys

ask.fm : Sannee1997

Blog : http://www.sanne1997.blogspot.nl/

Of stuur een mail: slskooistra@gmail.com

 

 

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

Plaats een reactie