VERY INSPIRING BLOGGER AWARD

Hey! Vandaag even iets heel anders. Ik ben namelijk genomineerd voor de ´Very inspiring blogger awards´ door Ismay Mars van ´Liefs van Mars´. Het is super leuk om te horen dat je blog mensen inspireerd. Ben je nieuwsgierig naar Ismay´s blog HIER een linkje!

Nu mag ook ik bloggers gaan nomineren, maar eerst 7 feitjes over mij!

VIBA

1. Ik wil graag Fries leren. Dit is omdat ik al 8 jaar achter elkaar in Friesland op vakantie ga en mijn vakantie vriendinnen over het algemeen ook Fries praten. Mijn vriend woont ook in Friesland en praat met zijn klasgenoten ook Fries. Ik vind het een leuke taal en ik zou het graag ook willen kunnen praten.

2. Ik ben Christelijk. Ik ben Christelijk opgevoed door mijn ouders. Ik ga dus al mijn hele leven naar de kerk maar veel met het geloof deed ik niet. Tot we sinds twee jaar naar een nieuwe gemeente gaan en ik een super leuke vriendengroep heb gekregen. Vorig jaar heb ik in mei mijn keuze voor God gemaakt en heb mij op 16 Juni laten dopen.

3. Mijn favo foute combi is paprika chips met Ketchup. Het is natuurlijk vreselijk ongezond maar het is zooo lekker. Jammieee 😀

4. Ik ben dol op kaartjes schrijven. Toen ik klein was vond ik het altijd super leuk om kaartjes te krijgen en om in winkels het kaartenrek te bekijken. Op een dag bedacht ik me als ik het leuk vind om kaartjes te krijgen vinden andere mensen dat ook.

5. Mijn agenda voor de 4e klas mavo (die ik als ik slaag dit jaar heb afgerond) was een Loesje-agenda. Super leuk want op elke bladzijde stond mijn naam. Veel mensen noemen me altijd Loesje 🙂

6. Mijn favo drogist is Kruidvat! Ik vind het super leuk om door de Kruidvat te struinen. Er is altijd zoveel leuke dingen van allerlei merken. Vooral de Make-up afdeling en de verzorgingsproducten zijn mijn favoriet.

7. Sinds een halfjaar heb ik een bijbaantje bij C1000. Welke C1000 en waar kan ik niet vertellen wegens privacy, maar het werk is opzich wel afwisselend ookal ligt dat echt aan het seizoen. Ik werk op de AGF afdeling, dat houd in op de afdeling van Aardappelen, Groente en Fruit.


Dit waren 7 Random feitjes over mij! Nu is het aan mij om bloggers te nomineren! Het gebruikelijke is om 15 bloggers te nomineren, maar net als Ismay van Liefs van Mars ben ik van mening dat 15 bloggers nomineren de waarde van het award verminderd. Daarom nomineer ik ook 3 bloggers!

1. Alisa van HoiIkbenAlisa

2. Sanne van I’m So Random

3. Jolien van This is my prosperity

-> ZO WERKT DEZE AWARD!

1. Je bedankt de persoon die je heeft genomineerd en het artikel waar jij in genomineerd bent.

2. Kopieer de regels en laat het award zien. (HIER is de afbeelding van het award)

3. Deel 7 feitjes over jezelf.

4. Nomineer 15 inspirerende medebloggers.

5.  Laat hen weten dat je ze genomineerd hebt!

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Hey Loesje! Ik vind je blog gewoon echt heel leuk om te lezen! Heerlijk leesvertier 🙂
    De uitspraken van Loesje vind ik altijd heel leuk! Paprika chips met ketchup, daar heb ik zelf nog nooit aan gedacht! Maar ik ga het zeker eens proberen, wie weet is het hartstikke lekker! Veel liefs!

    Beantwoorden

Plaats een reactie